{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.953 visninger | Oprettet:

Velkommen til det nye MotorcykelGalleri! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye MotorcykelGalleri.

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ).

Af nye features som præsenteres med det nye design er blandt andet:

<b>Større billeder overalt på sitet - med storbilledvisning
Skift billede med piletaster
Smileys og "Jeg er enig"-knap i forum
Forbedret marked og fremsøgning af annoncer
Youtube-videoer kan afspilles i forum
Bedre overblik over dit indhold under "Min Konto"
Se hvad der sker, når det sker med "Lige nu på MotorcykelGalleri"
Nemmere at oprette indhold
Adgang til mere indhold</b>


Læs mere uddybende om designet herunder:

<b>Endnu større billeder</b>
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

<b>Markedet er forbedret</b>
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

<b>Erhvervsannoncering</b>
Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

<b>Lige nu på MotorcykelGalleri</b>
Nu kan du følge med, hvor det sker! Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker i samme sekund som det uploades.

<b>Mine forumemner</b>
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

<b>Statusbeskeder</b>
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

<b>Nemmere adgang til mange flere features og indhold</b>
Det er nu muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en motorcykel oprettet. De forskellige abonnementstyper er væk, og når din profil er aktiveret har du adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Der er sammen med det nye design kommet en del features, som I brugere har efterspurgt. I forum er det nu muligt at bruge smileys; smiley smiley smiley og smiley og vi har tilføjet en "Jeg er enig"-knap. Det ligeledes muligt at se dine egne forumemner og svar på "Min konto", du kan flytte på billeder i fotoalbums - generelt er der mange små ændringer, som vi håber I bliver glade for.

<b>Vigtigt for dig som bruger!</b>

<b>Login – Opdatér din emailadresse!</b>
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

<b>Tjek ’Min konto’ og dit nickname</b>
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

<b>Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept</b>
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden smiley )

Vi håber at du synes godt om det nye MotorcykelGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende”. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.motorcykelgalleri.dk/faq

God fornøjelse smiley

Med venlig hilsen MotorcykelGalleri


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye MotorcykelGalleri!
  • #3   12. jun 2012 ved sq ikk lige hva jeg skal syntes om det...var det måske ikk en ide at de startede med at gøre siderne hurtigere ???

  • #4   12. jun 2012 syntes vikelig det nye MC info er noget seriøst affald. nu der jo intet af den tekst om ens MC der passer længere da det hele nu er i de forkerte bokse osv.

    den er sku ik gennemtænkt


  • #5   12. jun 2012 det jo mere til Cykel galleri end MC. så ku det ik bli lavet så det var lidt mere MC relateret. for så vidt jeg kan se så mangler der en hel del ændringer i den del.

  • #6   12. jun 2012 Spændende - Og mon video fra YouTube virker?

    http://www.youtube.com/watch?v=fpXHhiRPYsM&feature=related


  • #7   12. jun 2012 ah noget gøgl...

    det er same ikke til det her nye..

    Men vel en vanesag


  • #8   12. jun 2012 Findus: Det retter vi med det samme!

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #9   12. jun 2012 Sikke da en lorte ændring nå jamen det var farvel og tak til mc galleri


  • #10   12. jun 2012 ej come on, vi bliver da nød til at være lidt omstillingsparate

  • #11   12. jun 2012 MC beskrivelserne er fuldstændig hen i vejret - og med de mange politimænd vi har på galleriet, ender det med at vi alle bliver stemt ud pga. forkerte oplysninger......

    eks. Bremser: 3,5x17" - det er edersprøjtme nogle ordentlige skiver - bremseklodserne alene må derfor veje mindst 25 kg stykket....


  • #12   12. jun 2012 Thomas - dragtdesigneren


    Det sjoveste er da at boksen "motor" er helt væk.


  • #13   12. jun 2012 Folk skal nok vænne sig til det. Intet problem der.

    Skønt at billeder nu kan ses i større format. smiley


  • #14   12. jun 2012 Alt i alt ved jeg ikke lige hvad jeg skal mene om det nye design. Ved første øjekast ligner det mest et plastic CMS system som man har forsøgt at få passet ind.

    Skabelonen er ikke nær så brugervenlig som den gamle. Overskueligheden ved den gamle var perfekt og let for selv nybegyndere.

    Dog er der i det nye mange fancy skærm features, men bredden er stadig for smal.


  • #15   12. jun 2012 Thomas og Findus: Det er ændret nu - og motorboksen er også tilbage smiley

    Vi håber at I bliver glade for det nye design med tiden, men vi tager også meget gerne imod den kontruktive kritik, I måtte have - og fejlmeldinger også - som f.eks, når beskrivelsen af Motorcykelprofilerne er forkerte smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #16   12. jun 2012 Ja det virker ikke overskuelig men det vender man sig nok til
    Men jo det ser da noget anderledes ud må man sige håber vi bliver glade for det


  • #17   12. jun 2012 Tja, det ser bedre ud end jeg havde frygtet. Tror bare det er et spørgsmål om at vende sig til det nye design smiley

  • #18   12. jun 2012 Forandringer kan være godt og skidt, men man må vel give Admins på MCG en chanse, hvis fejl og mærklige sager, sådane ting sker jo, kan jo bare sende dem et pm og fejlmelde dette så er jeg sikker på at det bliver lavet om hurtigest muligt. Har dog ikke surfet siten så meget endnu med de nye looks, men ser da ikke så slemt ud!

  • #19   12. jun 2012 Ser fint ud og virker fint her

  • #20   12. jun 2012 Jeg kan grundlæggende godt lide det nye design, men det er nogle ting der virker lidt malplacerede eller direkte fejlbare.

    Menuen til højre (hvor der er links, billeder etc. etc. virker alt for bred) Det er virker som om at den er blevet for bred til siden og dermed presser denne del (Her hvor man skriver) sammen og dermed næsten flytter fokus fra hvad der er primært.

    Der er - når man bruger apps der fjerne reklamer - et kæmpe hul i toppen af siden i stedet for at det bliver "klappet sammen" når indholdet ikke vises (bannerreklamerne)

    Under "Marked" opstår der nogle gange problemer med rullemenuerne - specielt "Årgang" kan finde på ikke at vise indhold og derfor ikke give valgmuligheder.

    Siden vises generelt flot på mobiltelefonen og er fuld bredte. Dog er der lidt grafiske "hick-ups" som godt kunne rettes til. Bl.a. er rammerne ikke ens sidestillet. Det er dog kun en lille detalje, som ingen betydning har. (Chrome på Android)

    Generelt synes jeg at der er rigtig mange gode tiltag og en masse nye features som længe har været ønsket. Det er absolut et skridt i den rigtige retning og man kan aldrig forvente at alting er perfekt fra start af smiley


  • #21   12. jun 2012 Uoverskueligt - også selvom det er en vane sag.

  • #22   12. jun 2012 Jeg savner i øvrigt to ting her på siden.

    En søgeagent til markedspladsen således at man får besked når der kommer nye cykler inden for en hvis kategori, prisklasse, CCM osv, og

    En mulighed for at kunne citere folk på forummet. Det gør en debat lidt mere overskuelig hvis man kan citere før sit svar fra for bare at skrive navnet på personen.


  • #23   12. jun 2012 Hejsa :
    Jeg ved ikke lige om det er min pc'er der er noget i vejen med men jeg har problemer med at lokke ud igen for den reklame streg der er hvor man tilsyneladende skal lokke ud går faktisk hen over den prik man skal lokke ud på men der er vel noget der bliver lavet senere


  • #24   12. jun 2012 Det er mig en gåde, hvorfor der STADIG ikke. Er mulighed for at ligge foto ind i en trå som denne..
    de fleste store forum ude, i den store vide verden kan man det.
    her er et eks:
    http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?180163-Members-Gallery/page3

    Eks hvis man spørg om et, eller andet der kræver foto. Så skal der oprettes en album + et link til det.... ALT overskuelighed er væk, når man skal sidde og åbne link efter link


  • #25   12. jun 2012 Det skal nok blive ok...

    MEN...
    Jeg blev så glad da jeg så en kategori der hed bremser og en der hed forgaffel...
    Tænkte at nu mangler vi bare en for bagdæmperen så er det fedt..
    Også forsvandt det hele tilbage til det gamle mangelfulde...

    Netop bremser og afdæmpning er noget der adskeller flere af maskinerne herinde så det ville være kærkomment om det blev tænkt ind i det nye design.


  • #26   12. jun 2012 Flemming L: Tak for dine input - dem tager vi med videre smiley Kan du derudover komme til at tage et billede af, hvor rullemenuen fejler i "Marked", så ser vi meget gerne på det.

    Jens S S: Kan du komme til at tage et billede af fejlen? - for det lyder helt klart som en fejl. Vi vil også gerne vide, hvilken browser, du anvender.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #27   12. jun 2012 Rikke - Der er nu ikke så meget at se. Når der trykkes på knappen blinker den lige en gang og så kommer der bare "default value" frem. Jeg har postet et billede på imageshack, men jeg tror desværre ikke at det hjælper dig så meget.

    http://imageshack.us/photo/my-images/268/aargang.png/

    Jeg benytter i øvrigt Chrome build 19.0.1084.52


  • #28   12. jun 2012 Flemming L: Jeg sender det i hvert tilfælde videre til vores udviklere, så må vi se, om de kan gøre noget. Tak for browserinfo også smiley

    Henrik: Du er meget velkommen til at foreslå ekstra felter til beskrivelsen, så vil vi se på, om det er noget der eventuelt kan komme med.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #29   12. jun 2012 Racing4fun: Vi tager dit forslag om at kunne sætte billeder ind i tråde med videre smiley

  • #30   12. jun 2012 Jeg skal prøve at sende et billede af det men det bliver sku svært for den eneste måde jeg kan lokke på er via denne her streg med hensyn til browser jeg bruger så er firefox
    Men Rikke vis du lige vil sende mig en en mail på min hjemmemail så kan jeg sende dig et billede på hvordan det ser ud


  • #31   12. jun 2012 Jens S S: Send billedet til os på support@bazoom.dk , så kan du vedhæfte billedet - det er vist det letteste smiley Og tak for browserinfo også.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #32   12. jun 2012 Det er hermed gjort


  • #33   12. jun 2012 Tak for det Jens! Vi ser på det smiley

  • #34   12. jun 2012 Jens S S: Hvilken version af Firefox, anvender du?

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #36   12. jun 2012 John P: Du skriver "forsøge" - betyder det, at billedet ikke bliver uploadet? Og hvor længe er lang tid?

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #38   12. jun 2012 Ok, tak for info smiley

  • #40   12. jun 2012 Hmm..umiddelbart er jeg også en af dem der ved første øjekast synes bedre om det gamle design...MEN jeg synes bestemt det skal have en chance, og mon ikke man vænner sig til det. Det er jo altid svært i starten at vænne sig til noget nyt....:-)

  • #42   12. jun 2012 Michael P: Hvor kan du se, hvor mange FZ1'er, der er oprettet? Er det fordi du ved det? Jeg kunne godt tænke mig et link på en FZ1, der ikke dukker op i den søgning, du laver, så kan vi nemlig se lidt nærmere på det. smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley



  • #43   12. jun 2012 Søgefunktion er ikke god.

    Hvis jeg søger i galleri for at finde bedst bedømte Sportster , så kommer der en masse andre modeller iblandet Sportstere?

    Mvh


  • N B G  L
    N B G L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70
    #44   12. jun 2012 Søgefunktionen i markedet virker ikke når man søger på pris.

    Søgte f.eks. på min 4000kr max 20000kr. Men alligevel kommer der 157 sider, med alt fra ingen pris og op til jeg ved ikke hvad.

    Udover det, så er jeg godt nok skuffet over markedet. Havde håbet på det blev noget lign dba med hensyn til søgefunktion.
    Og der mangler helt klart en "søgeagent", så man får besked om det man søger er blevet oprettet i markedet.


  • #45   12. jun 2012 Rikke
    Det er Mozilla Firefox 13,0 så ved jeg ikke lige hvad det siger
    Jeg har været ude for problemet før en anden gang på en anden side men der gik det i orden igen af sig selv om det også gør det her ved jeg ikke lige det var da at håbe


  • #46   12. jun 2012 Jan B Og NGBL: Kan I sende os et bilelde af den præcise søgning, så kigger vi nærmere på det. smiley

    Tak for det Jens smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #47   12. jun 2012 Rikke
    Så har jeg fået løst problemet og det var en lille indstilling der var fejlen
    Sorry


  • #48   12. jun 2012 Det er helt i orden - godt du fik løst dit problem smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #49   12. jun 2012 Vidste ikke lige hvordan man sender et billede her inde , men har oprettet et fotoalbum med billedet:

    http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/off_topic/18322-skaermbillede


  • #50   12. jun 2012 ku meget meget bedre li det gamle.

  • #51   12. jun 2012 Skal nok komme til at holde af det nye design og de nye funktioner smiley

    Men havde håbet at der også var smuttet en edit funktion i forum med i denne opdatering.

    Og så skulle de foreslåede markedsannoncer altså være intuitive så jeg ikke bliver vist HD og Jinlun når min interesserer og brug af mcg viser noget andet.


  • #52   12. jun 2012 før havde jeg 2 konto oprettet nu har jeg kun 1 ??

  • #53   12. jun 2012 total uoverskueligt design..... enkelt og nemt er det bestemt ikke, det gamle var lige til

  • #54   12. jun 2012 Hvis i er utilfredse nu, så skulle i have set det inden der blev lavet mange af ændringerne, det har været sådan her inde på Lastbilgalleri et stykke tid nu, og der har vi fået lavet RIGTIG mange ændringer for at det er blevet som det er nu.. Lige til at starte med, der var det uoverskueligt smiley

  • #55   12. jun 2012 .


  • #56   12. jun 2012 Jeg kan ikke lige det det må være en ommer
    Og min htc xe kan jeg ikke logge på med


  • #59   12. jun 2012 Hej.

    Jeg vil godt komme med et forslag til en forbedring.

    Eftersom det ikke altid er en ret god overskrift folk får lavet i forum, ville det være rart lige at få vist de første par linier af indlægget når man holder musen henover overskriften ude på forsiden. Så får man en meget bedre ide om hvad indlægget handler om, og om det er noget man kunne have interesse i.

    Mvh. Mathias


  • #60   12. jun 2012 Jeg synes virkeligt det er en meget stor tilbagegang. Det er jo slet ikke lavet færdigt det her.

    En ting jeg irreterer mig over, og som jeg synes bør ændres er at det er folks profilbillede der er udfor emner i forumet, i stedet for "teknik", "offtopic" mv. Det er med til at gøre det uoverskueligt.


  • #61   12. jun 2012 Forslag

    er det muligt at lave den mere iphone / ipad venlig?.. det er blevet meget bedre, men savner en mulighed for og lægge billeder op via min ipad, det ville være lækkert smiley


  • #62   12. jun 2012 Det her viser en stor svaghed ved MCG, nyt eller gammlet. Der nu mindst 5 tråde i gang om det nye design.

  • #63   12. jun 2012 Er "VIP"-funktionen helt væk?


  • #64   12. jun 2012 Og det her er noget der er nogen der får løn for at lave?!

    nu fatter jeg intet


  • #65   12. jun 2012 må sige. jeg er meget positivt overrasket over det nye "indstemnings system"

  • #67   12. jun 2012 Det virker super på min iPhone

  • #68   12. jun 2012 Inde under marked..

    når man har udfyldt hvilken kategori man vil søgei så bliver de næste felter ikke opdateret så man kan vælge årgang og model. osv..


  • #69   12. jun 2012 Hold kæft noget lort ! I har i hvert fald mistet mig!

  • #70   12. jun 2012 Det virker ikke ordenligt på iPad... Man kan ikke ligge billeder ind og man kan ikke flytte rundt med billederne... Virker dog fint med at slide billeder

  • #71   12. jun 2012 Dejlig med lidt opfriskning, det skal nok ende med at blive rigtig godt smiley

    Foreløbige fejl jeg har opdaget:

    • I stor visning af MC profil billeder, beskæres billedet så bunden forsvinder.
    • Oven over en MC profil, står der "Kommentarer", og så hvor mange der er. Dette er lavet som et klikbart link, formentlig fordi det er tanken at man skulle ryge ned til kommentarene formoder jeg. Denne funktion virker ikke i FireFox (13.0)- Der sker intet når man trykker. Det virker dog fint i Internet Explorer 9.


    Ønsker til forbedring:
    • Citat funktion er MEGET savnet.
    • Edit funktion, meget gerne med en 5 min. tids lås, således at det ikke misbruges, men stadig kan bruges til at rette stavefejl mm.
    • Mulighed for at springe til sidste ulæste indlæg i en tråd. - Som det er nu skal man scrolle helt ned igennem tråden, finde der hvor man sidst har læst og så fortsætte derfra, det kan godt være lidt enerverende i en lang tråd hvor man fx har været væk fra den en dags tid. Det kan snildt laves bedre med cookie styring.
    • Dejlig at se at der nu er kommet en Favicon, så mangler det bare at blive unikt for alle Bazooms sider, så de differentierer sig i forhold til hinanden når man har links til flere af siderne i sin browser link-bar.

    Keep up the good work smiley


  • N B G  L
    N B G L Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70
    #72   12. jun 2012 Benjamin S

    Tror nu ikke de vil græde snot over at miste folk som dig smiley

    Kom dog med noget konstruktiv kritik istedet for bare at lukke gylde og tomme "trusler" ud..


  • #73   12. jun 2012 Troede sku det var facebook jeg var kommet ind på. Foretrækker den gamle side, som var overskulig. Sikke en gang lort der her er blevet lavet.

  • #74   12. jun 2012 NBGL
    Det er stadig lort .. Lorte side !


  • #75   12. jun 2012 Rammen hvor forumemnerne vises er for smal. Mange emner kan mna ikke læse hele navnet på.

  • #76   12. jun 2012 Jeg kan ikke se youtube klip på min iPhone inde på forum.

  • #77   12. jun 2012 Og når jeg klikker på billederne inde på en motorcykel kan jeg kun se den øverste halvdel af billedet (stadig på iPhone)

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #78   12. jun 2012 Umiddelbart springer det ikke så meget i øjnene som jeg havde frygtet med hensyn til farver.

    Forsiden er rodet - og hvis det er muligt at lave f.eks ens MC profiler flytbare (som de så ikke er mere???) i profilen, så må det også være muligt at lave de forskellige bokse på forsiden flytbare, så man kan flytte ens primære interesseområder øverst. Jeg vil f.eks gerne have forum længst til venstre, og så marked lige til højre for det. Jeg gider f.eks ikke skulle scrolle ned for at finde det jeg interesserer mig for - i fald det f.eks var "Albums" eller "Udfordringer."
    Lige nu er der "Galleri" boks øverst til venstre - OG nede i bunden????

    Der er en fejl når man får anmodning om indmeldelse i grupper - se screenshot her: http://sajmon.dk/Fejl_1.png

    Der er en "synes godt om" knap - hit med en "synes IKKE godt om" knap også. Det er tåbeligt man kun kan tilkendegive sin mening i fald den er positiv....

    Jeg mangler stadig en "Quote" og "Edit" - sidstnævnte evt med tidslås. Stort set alle andre fora har det - så skal vi også hvis det skal kunne kaldes "nyt".

    Forum navn bør stå ovenover ens avatar som det har gjort altid. Jeg ser ingen grund til at flytte det. Status og info kan fint være nedenfor...

    Markedsannoncer "Anbefalet til dig" bør fjernes, hvis ikke det bliver mere brugbart end det komplette tilfældighedsprincip der hersker nu.



  • #79   12. jun 2012 Al begyndelse er svær. Nu skal vi jo lige lære at navigere rundt i det nye her. tag det dog som en udfordring, man kun kan blive klogere af, istedet for at tygge tudekiksene helt i stykker.

    Og giv designerne en chance for at få finpudset tingene og udbedret de fejl der er.

    Jeg syntes iøvrigt det er rigtigt fint, at VIP-pakke tingene er blevet fjernet, selvom det har været gratis at være VIP herinde i lang tid. Sådan har det ikke været på alle gallerierne.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #80   12. jun 2012 Har opdaget en fejl mere.

    I statusopdateringer, klipper den ord
    ene forkert... :o)


  • #81   12. jun 2012 kan det være rigtigt at man skal skrive sin emailadr og adgangskode hver gang man logger ind det havde man da ikke nødig at gøre før eller er det mig der er forkert på den har trykket på fluebenet husk mig
    mvh jimmy


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #82   12. jun 2012 Jimmy D - Du skal slette din gamle cookie - så virker det.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #83   12. jun 2012 Ny fejl fundet.

    Klik på en person uden MC oprettet: http://sajmon.dk/Fejl_1.png


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #84   12. jun 2012 Korrekt link: http://sajmon.dk/Fejl_2.png


  • #85   13. jun 2012 Jeg håbede også på at man kunne oploade billeder fra telefonen.
    Ellers er jeg meget godt tilfreds smiley
    Forstår ikke hvorfor folk ikke vil give det en chance.

    Mvh piere


  • #86   13. jun 2012 Fejl:
    Nå man får ind under forumets forside og trykker "Se nyeste emner" i toppen, går den ind under seneste indlæg i stedet.


  • #87   13. jun 2012 Ikke i orden: Udseende layout. Fra Firefox 11.0 :

    http://img198.imageshack.us/img198/9813/mcgnyfirefox.jpg

    Bemærk: Tekst 'skjuler' sig fordi det ikke kan være i felterne. Uheldig kontrast med lys tekst/lys baggrund. Kan ikke trykke på LogInd knappen fordi den ligger bag ved en reklame!!
    smiley
    Tilsvarende kan jeg ikke klikke på min profil og besked knap (efter jeg ad omveje fik logget ind):
    http://img17.imageshack.us/img17/3644/mcgnyfirefoxlogindprofi.jpg


  • #88   13. jun 2012 Vi fik dette layout på rcgallei og bruger stortset ikke siden mere. Layoutet før var meget brugervenligt. Det samme vil helt sikkert ske her, for synes ikke det er blevet mere brugervenligt. Der er lavet for meget om, man kunne have shinet det gamle layout istedet synes jeg.

    Mvh


  • #89   13. jun 2012 Syntes ikke godt om...... smiley

  • #90   13. jun 2012 Tak for alle jeres fejlmeldinger - dem kigger vi på, og sørger for at få rettet hurtigst muligt.

    Der er en del af Jer, der efterlyser en citatfunktion, mulighed for at lægge billeder i en tråd, en tidsbestemt rettefunktion, mulighed for at se, hvem der er enige og en "Jeg er ikke enig"-knap har vi allerede på vores liste over ønskede features. smiley

    Vi arbejder på et mobilsite/en app, men vi kan ikke sige, hvornår det bliver en realitet.

    Jan P Og Michael: Grunden til at I får andre resultater med, når I søger på modeller, er at søgningen her ikke er lige så sikker, når det er på fritekst - og at nogle motorcykler ikke dukker op, kan skyldes stavemåden inkl. mellemrum mellem bogstaver, som ikke umiddelbart kan ses. Men vi kigger nærmere på det.

    Taske: Du kan se de grupper, du er medlem af på "Min konto" - "Mine grupper" - eller du kan gøre det via gruppeforsiden. yderligere har du mulighed for på forsiden, at se indlæg fra dine grupper. Fungerer dette ikke?

    Steen: Ja, der er ikke længere noget, der hedder VIP på MCG. Når du har aktiveret din bruger kan du se alt. smiley

    Jakob videbæk: Herfra virker det fint på iPhone - der er hverken problemer med at afspille video eller se billeder. Har du stadig problemet?

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #91   13. jun 2012 Hvis man søger under Harley og sportster og bedømmelse , så burde der vel ikke komme andre end sportster frem!?

    Mvh


  • #92   13. jun 2012 får man ikke en meddelelse når der er en tråd man følger med i længere ??
    ja ja ved godt man er vane menneske,men huha det er noget rod ........


  • #93   13. jun 2012 Youtube virker stadig ikke og billederne har jeg fundet ud af at man skal sætte iPhone på højkant for at se hele billedet.

  • #94   13. jun 2012 Jan B: Hvis du kun søger på Harleyer, så vil der kun komme Harleyer frem - men når man søger på model, så kan det desværre glippe - men som sagt, så kigger vi på det, og ser om der kan gøres noget ved søgningen smiley

    Michael L: Jo, det gør du - i toppen i højre side, er der et punkt, der hedder "Beskeder". Her vil der komme et rødt tal frem, når der sker noget nyt i en tråd, du følger. Hvis du klikker her, så kommer der et "rullegardin" frem, hvor du kan se hændelsen smiley

    Jakob: Som sagt virker det fint her hos os, men du må meget gerne tage et billede af fejlen, så skal vi se, om vi kan gøre noget herfra. smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #95   13. jun 2012 Jeg ved ikke hva' jeg ska' sige........Boller fra Kohberg. Det har taget mig 100 år og en madpakke at finde ind til denne tråd, og det var oprindeligt en af de andre tråde med samme emne jeg ledte efter. Jeg synes ikke om at være tvunget til at oplyse min fødselsdata. Ja, jeg er en ældre dame LOL, og har det lidt svært med forandringer, men jeg vil da også gerne gi' det nye look en chance og ta' det som en udfordring at navigere rundt herinde. smiley


  • #96   13. jun 2012 Simon K: Vi har set på dit problem, og fejlen findes i dine browserindstillinger.
    Du skal gå til "indstillinger -> tabben Indhold -> avanceret ved skriftyper og farver"
    Så skal du vælge "Ingen" ved minimum størrelse, og tillade at siden vælger en skrifttype.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #97   13. jun 2012 Jeg mangler funktionen hvor jeg kan se hvem der har bedømt min motor cykel... Den var før placeret ved bedømmelser på profilen for motorcyklen.

  • #98   13. jun 2012 Synes det er fedt man ikke skal have oprettet en mc for at kunne lave et galleri/ligge film op.

    Derudover er jeg enig i at der mangler citat funktion i forummet og evt. mulighed for at ligge billeder ind


  • #99   13. jun 2012 Dæk og fælge option i markedet virker ikke, så man kan ikke komme ind i den del og se salgsemner.

  • #100   13. jun 2012 Indtil videre er jeg ikke positivt begejstret. Layout er rodet og det er utrolig svært at navigere rundt, samtidig med at det stadig er så nyt at det er fyldt med fejl.
    Endnu en fejl som ikke er nævnt, er at kurseren ikke bevæger sigfrem og tilbage på den tekst man er ved at skrive, når man bruger piltasterne. Eller musen for den sags skyld...

    Rodet, fyldt med fejl, og meget indviklet at navigere rundt...
    Jeg ser frem til noget andet og mere brugbart.. Evt. en kraftig opdatering af nuværende, før jeg rigtig kommer til at bruge MCG igen... For det her er min dagligdag altså for kort til at bruge tid på.. smiley

    Alt held og lykke til udviklerne... Og de resterende medlemmer...


  • #101   13. jun 2012 tror det er nævnt før.men det var rigtig fint hvis man kunne indsætte billeder i tråden, så er det meget nemmere at fortælle og vise hvad man har af problemer ....

  • #102   13. jun 2012 Citat "Vi har set på dit problem, og fejlen findes i dine browserindstillinger.
    [... ] Så skal du vælge "Ingen" ved minimum størrelse, og tillade at siden vælger en skrifttype."

    Hej Rikke m.fl. tak for svar - Det er ikke en "fejl" i mine browser, det er selvfølgelig helt bevidst, så det vil jeg ikke. En side skal tilpasse sig til den skriftstørrelse jeg finder behagelig, ikke omvendt. Det kan langt de fleste sider på nettet (i nogenlunde grad - jeg accepterer gerne lidt fejlmargen). Når elementer bliver direkte utilgængelige, er det bare ikke godt nok, beklager...


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #103   13. jun 2012 Simon - Siden er helt ny, så mon ikke du overlever at skulle tilpasse dig lidt i starten for at løse det... smiley

  • #104   13. jun 2012 Midlertidigt - jo selvfølgelig... :o)

  • #105   13. jun 2012 har prøvet at slette mine cookies men kan stadig ikke logge ind uden at skrive email og adgangskode hver gang er det normalt og har krydset af i fluebenet husk mig syntes det er lidt øv med den nye side , ved ikke rigtigt om det er noget for mig mere ikke særligt overskueligt ,den gamle var meget nemmere og overskuelig
    mvh jimmy


  • #106   13. jun 2012 M.h.t. tilpasning af dette nye look, ja så har jeg kørt med det samme "skrammel" inde på bådgalleri i flere uger nu. Og mener stadig, at det nye look, ikke når det gamle look til sokkeholderne m.h.t. overskuelighed og brugervenlighed.
    Ved godt at det er som at slå i en dyne med at få det gamle tilbage, men efter flere ugers brug af dette nye look, mener jeg det er en ommer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #107   13. jun 2012 kim c - Hvad er problemet, sådan mere specifikt?

  • #108   14. jun 2012 syntes godt nok det er uoverskueligt,og mange af de gamle ting fungere ikke længere. der står at markedet er forbedret... det syntes jeg tværtimod ikke. hvis jeg skal have en ærlig chance for at finde hvad jeg kigger efter i fx en mc, så er ting som årgang, km, ccm og pris meget vigtige og de burde kunne vælges, og egentlig burde annoncen slet ikke kunne oprettes uden at disse er udfyldt.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #109   14. jun 2012 Jonas - Det kan den heller ikke nu.

    Men der er jo stadig en masse af de gamle annoncer på siden...


  • #110   14. jun 2012 Fuuuuuuuuuuuck det er laaaaaaaangggggsomt......... smiley

  • #111   14. jun 2012 Kan I ikke lave det (tilbage til) således, at man under annoncer har de ældste kommentare først og så de nyeste nedefter?

    Synes det passer meget bedre, når man sidder og læser diverse annoncer.


  • #112   14. jun 2012 Jammen Sajmon, jeg behøves vel ikke at uddybe det yderligere, end at det nye look bare er uoverskuelig og ikke brugervenlig. Og det kan jeg jo læse, at det er der rigtig mange der er enige i. Længere er den jo ikke.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #113   14. jun 2012 kim c - Hvis din kommentar skal kunne bruges til andet end at konkludere at du er bange for forandring sammen med alle de andre - så er du nødt til at være lidt mere konkret.

    Sagt på en anden måde, skulle du ikke have deltaget her i tråden når din holdning og fremtoning er som den er. Uanset hvad du skriver som forslag til forbedring, vil det blive overvejet - men når du vælger at lade være, er der ingen af beslutningstagerne der tager dit indlæg seriøst. smiley

    Så det styrer du skam helt selv....


  • #114   14. jun 2012 Er jeg den eneste der ikke kan få den nye side til at virke med explore? Er umiddelbart ikke meget for både at skulle lære en ny side OG en ny browser på én gang... smiley

  • #115   14. jun 2012 Rodet og uoverskueligt.. Dur ikke!
    Man skal ikke lave forandringer, bare for forandringens skyld, men for forbedringens skyld....


  • #116   15. jun 2012 efter et par dages tilvænning syntes jeg faktisk det fungere fint, dog er det slut med at tjekke siden fra min iphone, der sker for meget på forsiden til at jeg kan overskue det ;o) men fra pc er det super

  • #117   15. jun 2012 Ja alt nyt er som regel sjældent godt modtaget, vi er jo vane mennesker.
    Jeg har IKKE prøvet på en Pc men kun fra min IPad og det fungere godt nok, mon ikke vi alle bliver glade i den sidste ende, hvordan vad det første gang vi kom på MCG !! Den gang var der også en masse brok


  • #118   15. jun 2012 Rikke!!! smiley

    Vil I ikke godt få jer nosset lidt sammen, og få lavet "Marked" så det virker igen, det er ordentlig træls at man ikke kan søge på "dæk og fælge".. Når man klikker på den, kommer man bare ind under motorcykler..

    Det kunne evt. være en idé at lave en funktion så man kunne gå ind under mærker af dæk smiley


  • #119   15. jun 2012 Har påpeget det og det er slet ikke blevet kommenteret i de tråde jeg har svaret i....

    ***DÆK OG FÆLGE***


  • #120   15. jun 2012 Det ser fint ud - jeg var helt forvirret de første par timer, men allerede nu har jeg mere eller mindre vænnet mig til det.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #122   15. jun 2012 smiley

  • #123   15. jun 2012 Hvor er den bare grim denne hjemmeside.Syntes det ligner L... ,man skulle tro det er en flok børnehavebørn der har stået for den.

  • #124   15. jun 2012 Kommenter nu på det med "Marked", så man ved at I har set at, !!!!!!!!!!!!!DER ER NOGET GALT!!!!!!!!!!

  • #126   15. jun 2012 Har jeg gjort med andre ting, og har aldrig fået et svar, så det gider jeg sku ikke!
    Det er da skide irriterende bare at snakke med deres autosvare, og så sker der aldrig en skid!


  • #128   15. jun 2012 Når man inviterer til grupper fik man i det gamle system en bekræftelse, det gør man ikke længere - fejl ? Eller ?

  • #129   15. jun 2012 Ja, det har jeg også tænkt på.

  • #130   15. jun 2012 Hvorfor er alle mine grupper væk

  • Nicklas J
    Nicklas J Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
    #131   16. jun 2012 Ser godt ud:)

  • #132   16. jun 2012 sys det kunne være lækkert med en funktion så man også kunne se hvis der er nye hændelser på de andre gallerier man er medlem af? kan det lade sig gøre? smiley

  • #133   16. jun 2012 Det kunne også være rart at jeg kunne gå ind under min profil og se hvilke emner jeg er indvolveret i, så jeg altid kan slå op i mine egne emner smiley

  • #134   16. jun 2012 Claus--> Det kan du se i din profil. Der kan du se både de emner du har oprettet, og de indlæg du har skrevet.

  • #135   17. jun 2012 Altid rart med nye tiltag, men klart ting tager tid før det bliver perfekt! Jeg syntes nu det går meget godt med at finde rundt, men det er jo også et spørgsmål om hvor meget man går op i de forskellige features der bør være på sådanne et galleri som dette! Heldigvis står det folk frit for om man vil være her eller ej, men jeg er fint tilfreds med at man vil gøre det bedre for alles ønsker, tak for det!
    Har et lille spørgsmål og det er nok mig selv der ikke helt har fundet ud af det?

    Statusbeskeder
    Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

    Når jeg er derinde, kan jeg kun se de "status beskeder" jeg selv har oprettet og kan ikke finde nogen steder, hvor jeg kan "rette" det til at vise mine venners beskeder?
    Det er måske fordi jeg ingen venner har, he he!
    Lidt hjælp til dette modtages gerne!


  • #136   17. jun 2012 Jeg har installeret skyfrie så kan jeg se film på min iPad

  • #137   17. jun 2012 Jeg har nu oplevet fejl i adskillelige links i marked. Problemet opstår når man trykker på dem. Ofte bliver man sendt til forsiden af MCG i stedet for ind på annoncen.

    Et af de har jeg smidt op som billede hérunder:
    http://img535.imageshack.us/img535/2191/fejl1.png

    Chrome build 19.0.1084.56


  • #138   17. jun 2012 Det ser sgu godt ud McG.
    Jeg glæder mig til at bruge det. Og jeg glæder mig særdeles meget til en APP! smiley

    Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der i menuen i toppen, skal være EN knap der hedder "mere", for så at give adgang til to knapper med "brugere" og "udfordringer"
    Det kan der da gøres plads til i toppen også. (Men selvfølgelig en fin måde for os brugere at fjerne reklamebanneret midlertidigt smiley

    Og så lige i bunden af min side; "Brugerens bedømmelsesfordeling på andres MC'en"
    (Detalje. Jeg kan bare ikke klare stavefejl ;P)


  • #139   18. jun 2012 Niklas:
    Vi arbejder hårdt på alle jeres ønsker - dine gode forslag er allerede på listen

    Peter [ Aalborg ]:
    Vi har indført denne funktion igen - skulle gerne komme ud meget snart.

    #282 Christian D:
    Vi kigger på dæk og fælge i markedet, der var en lille fejl, men vi har en løsning som kommer ud snart

    - Boxe -:
    Øv smiley - vi håber vi kan gøre dig gladere for sitet med tiden. Vi vil i hvert fald gerne høre alle dine inputs til, hvordan vi kan blive bedre! Hvor har du fejlen med, at du ikke kan bruge piletasterne korrekt?

    michael l:
    Den funktion med billeder i tråden savner vi også selv :-). Har du set at YouTube-videoer kan sættes ind? Vi kommer også med funktionen til billeder. Hvad vil være bedst? At man uploader billederne direkte til galleriet, eller at du bare indsætter et link til billeder du har uploadet et andet sted?

    Simon K:
    vi har haft mest fokus på den default skriftstørrelse som flest brugere ser. Men vi skal nok have andre indstillinger med i baghovedet når vi arbejder fremover.

    jimmy d:
    Ang. at huske din kode og mail - du skulle vel ikke være i "privat"-mode i din browser? Altså at browseren helt har slået cookies fra som default? Skriv evt. direkte til os hvis du stadig har problemer, så hjælper vi dig direkte over mail

    kim c:
    Kom gerne med din ønsker og forslag - vi vil meget gerne høre hvad vi kan gøre bedre smiley

    René E:
    Går det stadig langsomt hos dig? Kan du beskrive hvordan det er langsomt (hvilke sider, gør du noget bestemt?) - vi har arbejdet meget på performance, så siden skulle helst være lynhurtig smiley

    Thomas L (silkeborg):
    Det er vi rigtig glade for at høre smiley - og bare vent, livet som mobil-galleri-bruger skal nok blive meget bedre i fremtiden…

    Claus (Varde) P:
    hold ud smiley - vi arbejdet hårdt på markedet lige nu, der kommer rettelser ud snarest!

    Jeppe (Amager) A:
    Det lyder godt - kom endelig med ideer hvis du har noget du synes kunne gøre siden bedre.

    Martin R:
    Dine grupper skulle helst ikke være væk - hvor leder du efter dem? Kan du se dem under "Min konto" -> "Mine grupper" ?

    René:
    Muligheden ligger lidt langt ude i fremtiden - men jeg kan jeg afsløre, at vores kommende mobil app vil give dig denne mulighed...

    Claus (Varde) P:
    Ang at se hvilke emner du er involveret i: har du set, at du under "min konto" kan se "mine forumemner" og "mine forumsvar"? - Er det ikke noget i denne stil du leder efter?


    Vi beklager vores lange svartider, men Rikke er draget på festival - hun er dog tilbage i morgen smiley

    Mvh. Simon/MotorcykelGalleri


  • #140   18. jun 2012 Mht billeder, så skulle i tillade både at vi uploader et billede i måske relativ lav kvalitet/opløsning direkte i tråden men også åbne for at vi kan indsætte [IMG] tags fra fx Flickr og Photobucket. Det ville gøre galleriet meget mere fleksiblet og informativt!

    [IMG](link fjernet)


  • #141   18. jun 2012 Mht billeder, så skulle i tillade både at vi uploader et billede i måske relativ lav kvalitet/opløsning direkte i tråden men også åbne for at vi kan indsætte [IMG] tags fra fx Flickr og Photobucket. Det ville gøre galleriet meget mere fleksiblet og informativt!

  • #142   18. jun 2012 Og man kunne måske kommentere at reglen omkring at én bruger kun kan slette ét indlæg i døgnet er total åndsvag - hvorfor fanden skal den grænse være der?

    Jeg syntes i skulle fjerne den regel eller gøre os istand til at redigere et indlæg istedet.


  • #143   20. jun 2012 Vi har i dag haft et upload, hvor der er blevet ændret på en del funktioner efter jeres tilbagemeldinger.

    I markedet kan man igen søge på Dæk og fælge - og det er nu også igen muligt at søge på årgang.

    Generelt har der været et problem med at få overblik i grupperne, og det problem har vi prøvet at løse. Det er f.eks. nu muligt at se om gruppen er åben eller lukket (markeret med en hængelås), man kan igen gå til gruppens forside, når man er i en given tråd, og generelt skulle det gerne være lettere at se, om man er i forum eller gruppeforum. Der har ligeledes været et problem med søgefunktionen på gruppeforsiden, hvor man ikke kunne finde sine egne gruppen, men derimod stod til at være medlem af andre. Denne fejl er også rettet, og funktionen fungerer igen efter hensigten.

    Der har også været en del tilbagemeldinger omkring udfordringer. Også her er der rettet en del småfejl, herunder muligheden for at "Se næste udfordring", Derudover har flere kommenteret på antallet af tilgængelige udfordringer, som har været sat ned. Dette er nu tilbage til det gamle niveau igen. Man kan ligeledes se sine pokaler og medaljer i selve galleriet.

    Til sidst skal nævnes at bedømmelsesfordelingen er tilbage igen - samt muligheden for at se, hvem der har afgivet stemmen.

    Herudover er der rettet diverse småfejl, men vi hører selvfølgelig stadig gerne om ting, der ikke fungerer, hvis I skulle opleve dette.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #144   20. jun 2012 Christian D: Tak for dit input - vi tager det med videre.

    Mht. at redigere tråde, så er det noget vi har på tegnebrættet smiley At man kun kan slette et emne om dagen, er der flere årsager til. Blandt andet at nogle brugere ville misbruge denne funktion - men vi kan jo sagtens se, at det ikke er optimalt, når man f.eks ved et uheld kommer til at poste sit indlæg to gange, eller vil rette en stavefejl.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #145   20. jun 2012 Hej Rikke

    Søgefunktion fungerer stadig ikke så det viser et reelt billede.
    Feks. Sorter efter bedømmelse , visninger osv.
    Der kommer stadig modeller op som ikke er relevante.
    Indtil det er rettet kan man ikke bruge disse funktioner til noget fornuftigt.

    Mvh Jan


  • #146   20. jun 2012 Hej Rikke.

    Lige præcis. Da jeg så det tænkte jeg det var en fin måde at vise det på.

    Det bliver langsomt, men sikkert, bedre og bedre. Det ser fint ud so far smiley


  • #147   20. jun 2012 Jan B: Jeg kan sagtens forstå hvad du mener. Som det er nu så kommer alle resultater frem, hvor dit søgeord indgår - det vil sige søger du på FZ1, så kommer der ikke kun eksakte match på dette. Altså vil du få resultater, hvor der ikke nødvendigvis står FZ1 i overskriften - men kigger du i beskrivelsesteksten, vil det stå der et sted. Så det er altså rankeringen af resultaterne, der er problemet. det optimale ville være, at resultater, hvor søgeordet står i overskriften (modelfeltet) rankeres over de resultater, hvor det blot står i beskrivelsen. Vi er klar over dette og der vil blive lavet forbedringer på dette område også - det er dog en tidskrævende opgave, så jeg kan ikke sige, hvornår dette sker.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #148   20. jun 2012 SKAL der være så mange ting på forsiden? Den er meget, meget lidt overskuelig.

    Alt for mange 'kasser', som ligner hinanden til forveksling, ligger for tæt på hinanden og jeg bryder mig heller ikke om, at det skal være nødvendigt, at scrolle flere sider, for at se hvad der er på forsiden.

    Men det er selvfølgelig bare min mening smiley


  • #149   20. jun 2012 Hvordan kommer jeg ind og finder gamle tråde i grupperne.
    Umildbart kan jeg kun komme ind i dem som er vist på siden.
    Hvorfor kan man ik bladre i dem??

    En lidt træls ting.
    Når man går ind på en gruppe, så er det vigtigest i gruppen trådene. Det kan vi vel godt blive enig om????
    Men nu er det næsten det der fylder mindst på siden.
    Der imod er den fyldt med alt muligt andet.
    Annoncer og info om tråde i andre grupper fylder simpelthen alt for meget.
    Alt det høre til på siden hvor man kan søge efter grupper.. Eller i bunden af siden når man er inde på en gruppe. Men skal bestemt ikke overskygge det der er vigtigt på siden.
    Synes det mangler generelt overskuelighed. Der er alt for meget info imellem hinanden. Og alt i samme farver, så det er svært at skille det fra hinanden....


  • #150   20. jun 2012 Fejl.
    Når man er under en gruppe, så er der det der hedder "Søg gruppens emner"
    Når man så skriver i søge feltet, så søger den i alt. Og ikke kun gruppens forum.

    Hvis nu man trykker på "Søg gruppens emner", så ryger man til det generele forum.

    Trykker man på "Forum" under gruppen, så ryger man til det generele forum. Burde det ik bare være alle gruppens tråde?


  • #151   21. jun 2012 Tutti: Kan du sende et link til den pågældene gruppe, hvor du ikke kan bladre i siderne?
    Ja, jeg kan godt se, at der søges i det generelle forum og ikke i gruppens forum, som du har helt ret i at det burde være. Det sørger vi for at få rettet. smiley
    Hvor er det du mere specifikt klikker på forum - og ryger til generelt forum? På den enkelte gruppes forside er der en boks med forum - som er med gruppens indlæg - det er ikke her?
    Vi tager dit overordnede indtryk af gruppeforsiden med videre.

    Max Motor: Det vil det under alle omstændigheder også fortsætte med - der vil blot på sigt blive ændret i rangeringen af resultaterne smiley

    Søren: Der er ikke kommet mere på forsiden i forhold til det gamle design - så er problemet mere at du ikke kan skelne tingene fra hinanden? Kan du måske forklare, hvordan den gamle forside var mere overskuelig?

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #152   21. jun 2012 Det er blevet virkelig godt med det nye MCG..

    En eneste ting jeg stadig kunne ønske mig i "Marked" var at den var opdelt i kategori efter MC'er med og uden afgift..


  • #153   21. jun 2012 Hvis nu man kunne poste et billede med i sin tekst og sine svar, så ville det også være helt fantastisk..
    Specielt fordi vi har med tekniske ting at gøre, som nogle gange kan være lettere at forklare med billeder smiley (I har også selv efterspurgt billeder med henvisninger til de problemstillinger vi støder på)

    Her er lige en problem stilling..
    Ved godt I skal holde skuden ovenvande vha. reklamer, men kan de ikke flyttes lidt rundt om ikke andet? Det er overordentlig forvirende at sidde og læse annoncer i "Marked", når der er en annonce lige under annocebilledet, og igen (jeres egen henvisning til andre annoncer) lige efter adresse og telefonnummer.

    Det er MEGA svært når man skimter, at finde selve annonce teksten, eftersom at Punch lineren er sammen skriftsstørrelse som annoncen.
    Der er ikke andet end den lille (næsten usynlige) perforerede streg der deler siden op.
    Og kunne man så ikke rykke "andre annoncer fra denne sælger" ned under "svar"-feltet?
    Man er jo gået ind på annoncen for at læse om den, og ikke sælgerens andre annoncer. Så kan man jo scrolle ned, hvis man har interesse i det? smiley
    Og så lige et billede af problemet smiley

    (link fjernet)

    Som I forhåbentlig kan se, så er dét altså meget rodet at se på, efter min mening smiley

    Bare mine 5 cent..

    Mvh.


  • #154   21. jun 2012 Rikke> Jeg skal prøve smiley

    Det er svært, at skelne den ene 'kasse' fra den anden. Dels fordi de ligger meget tæt på hinanden, samme størrelse og hele forsiden mere eller mindre er bygget op af utallige kasser. Det er der som sådan ikke noget forkert i, hvis det bare er overskueligt. Så ja, det kan godt handle om, at det kan være svært, at skelne tingene. Man/jeg mister overblikket fordi siden er opbygget som den er og de mange 'kasser'.

    Hvis jeg (og det vel at mærke blot min mening) skal kigge lidt på værdien og relevansen, så kunne man godt udelade nogle på forsiden. Øverst til venstre har man 'Galleri' og det samme har man midt på siden til højre - er det ikke netop samme 'kasse'?

    'Albums', 'Videoklip' og (især!) 'Udfordringer' er for mig at se sekundært i forhold til det øvrige indhold. 'Statusbeskeder' forstår jeg ikke (jow, jeg forstår godt funktionen), men kigger ikke deri. Man kunne godt overveje, om disse skulle fylde lige så meget som det andet på forsiden.

    Til sidst er der 'Lige nu på MotorcykelGalleri': den forstår jeg heller ikke helt. Er det ikke meget lig 'Forum' blot tilsat lidt mere? Jeg synes ikke helt jeg forstår formålet, når 'Forum' allerede ligger øverst til højre.

    Tag det ikke som brok, men som positiv kritik af noget, som måske kan blive rigtig godt smiley


  • #155   21. jun 2012 Hej Rikke.
    Feltet "Beskeder" oppe over søgefeltet, det som før hed "Hændelser", jeg kan ikke forstå at den absolut SKAL vise mig de 3 seneste beskeder selvom de ER læst. Hændelse og forumaktivitet forsvinder når de er læst. Synes det er til irritation at de 3 seneste vises, burde kun være ulæste beskeder.

    Derudover så vil jeg gerne rose jer for jeres deltagelse på forum ifm udrulningen af det nye layout. Der har været MANGE andre tråde før hvor jeres deltagelse kunne være på sin plads men dette har været overladt til HA (som yder en stor indsats )
    Rart at I der sidder med udvikling og tankerne bag sitet er trådt frem i lyset.


  • #156   21. jun 2012 Hej Rikke
    Jeg kan slet ikke komme ind hvor man kan bladre i siderne.
    Og det er lige meget hvilken gruppe jeg prøver på det i.
    Den her er jeg medlem af. http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/polering

    Jeg kan kun se den del af forumet, som er på forsiden i gruppen
    Problemet er ved den række i midten. Når jeg så trykker på overskriften "Forum" (Lige over den blå firekant Seneste emner) Så bliver jeg bare kastet til det gennerele forums forside.
    Og dette sker lige meget hvilken gruppe jeg går ind i og prøver.
    Det samme sker også når jeg bruger kærestens Ipad.
    Så tror ik det er computeren.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #157   21. jun 2012 Jeg har samme fejl.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #158   21. jun 2012 For at få gruppens forum og ikke det generelle forum, skal man først klikke på "medlemmer" - og derefter på "Forum".



  • #159   21. jun 2012 Videoer virker ikke længere for os med iPad / iPhone ?

  • #160   21. jun 2012 Jeg savner stadig at man ryger til sidste ulæste indlæg i en tråd når man klikker på tråd-linket der kommer i besked "centeret" når der er nye indlæg i en tråd man abonnerer på.
    Fx. på en tråd som denne med +170 indlæg, der skal der altså scrolles en del for at nå bunden smiley

    -

    Mht. Grupper, så er det meget svært at navigere sig hen til de grupper man er medlem af. Førhen kunne man blot trykke på gruppe linket øverst hvor den blinkede hvis der var gruppe hændelser, så røg man til de grupper man var medlem af. Nu skal man ind via sin profil/"min konto" for at vælge de grupper man er medlem af, og kun få vist disse.
    Det ville være dejligt hvis man fra gruppesiden kunne vælge kun at få vist de grupper man deltager i.

    Der er også en fejl i søge filtreringen på grupper, på denne her side:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/sogeresultat?page=1&sort=2

    Hvis jeg fx skriver "GSX-R" i søgefeltet, og søger, så får jeg ingen resultater med mindre jeg vælger at søge på "alle grupper". Vælger jeg at søge med en af de andre som filter, fx. "Grupper jeg deltager i", så få jeg nul resultater - Det uagtet at jeg er medlem af fx. gruppen der hedder netop "GSX-R" smiley

    -

    Jeg oplever en fejl på "Statusbeskeder" som jeg i øvrigt også oplevede da det hed "Logmenter" på den gamle side.
    Hvis jeg overskrider antallet af karakterer der tillades (140), så låser den simpelthen curseren, så jeg intet kan gøre i det felt, og jeg er nød til at reloade siden (F5) og starte forfra for at komme videre.

    -

    Det ville være et super fedt tiltag hvis det blev lavet sådan at de forskellige bokse på forsiden var flytbare, så man som bruger selv kunne bestemme hvad man ville have øverst og i hvilken rækkefølge. Man kunne sagtens lave reklameboksene låst, men resten ville det være rigtig fedt om man kunne flytte rundt efter behag.

    -

    Når alt dette er sagt, så synes jeg faktisk at det nye design er blevet rigtig godt. Der er stadig plads til lidt forbedringer, men overall er det rigtig fint smiley


  • #161   22. jun 2012 Claus: Vi har muligheden for at sætte billeder ind i forum på vores liste smiley Tak for dit input om annoncetekster, der forsvinder lidt. jeg kan godt se din pointe, når man kigger på det billede du vedlægger, og teksten er meget kort. Vi tager det med videre smiley

    Søren: Tak for din uddybende forklaring - det giver fint mening smiley Når vi ser på hvilke kasser, der er på forsiden, så vil det altid være forskeligt fra person til person, hvad man synes har relevans på forsiden - og ligeledes fra galleri til galleri. Derfor vil det nok være umuligt, at gøre alle helt tilfredse. Men at du mister overblikket og ikke kan skelne elementerne fra hinanden - det er i hvert tilfælde noget vi kan se nærmere på, og se om vi kan gøre noget bedre smiley

    Sir Cajun: Tak for dit input om "Beskeder" - det tager vi med videre. Og tak for de pæne ord også smiley

    Tutti: Tak for forklaringen - vi er ig ang med at kigge på det, og forhåbentlig er problemet snart løst igen!

    Jan: Kan du stadig ikke se videoer? Jeg har lige prøvet herfra, og det gav ikke nogen problemer. Hvor opstod problemet - på Videoforsiden - eller i en undermenu?

    Buggi: Tak for fejlmeldingerne - dem sørger vi for at få rettet! Mht. at gå til nyeste indlæg, så tager vi det med på listen - lige nu kan du dog altid klikke på "Gå til sidste indlæg", så slipper du for al den scrollen smiley Og vi tager dit forslag om at gøre elementerne på forsiden med videre.
    Og dejligt, at du - trods fejl - er glad for det nye design smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #162   28. jun 2012 Vi har netop haft et upload, hvor vi har ændret udseendet på sektionsforsiderne markant. Vi har forsøgt at gøre overblikket bedre ved at koncentere indholdet om den specifikke forside - på Galleriforsiden, er de gallerierne, der er i fokus osv. Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.

    Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.

    Vi håber I bliver glade for disse ændringer.

    Mvh.Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #163   28. jun 2012 Hej Rikke

    Jeg har fundet en enkelt ny bugg.

    Når du i 'beskeder' dropdown menuen vælger at 'gå til beskedcenter' bliver man sendt til fanebladet 'hændelser' istedet... Blot en simpel fejl, men kræver ekstra navigering hver gang.



  • #164   28. jun 2012 Hej Christian,

    Tak for info - vi sørger for at det bliver rettet smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #165   28. jun 2012 Nu har jeg leget lidt med det den sidste tid, og troede absolut man bare skulle vænne sig til det nye layout. Jeg syntes dog hjemmesiden er utrolig forvirrende, og arbejder meget langsom.

    Derudover kan jeg heller ikke åbne et forumindlæg som jeg har skrevet en kommentar i. Det forumindlæg hedder "lån til MC". Der er kommet flere indlæg siden jeg skrev i det, men der kommer ikke "besked" op i min profil omkring nye indlæg.


  • #166   28. jun 2012 Der er en bugg af en eller anden art når tråde bliver slettet.

    Den tråd er slettet og derfor kan du ikke åbne den - så meget har jeg observeret i hvert fald.


  • #167   28. jun 2012 Du kan da stadig finde den under forum.....hvorfor er den blevet slettet?

  • #168   28. jun 2012 Du kan se tråden ja.
    Don't know, men har observeret det tidligere i indlæg hvor tingene eskalerer heftigt at de bliver slettet, men headlineren så stadig er synlig i forum oversigten.


  • #169   28. jun 2012 Smed: Skriv til os via kontakt - med link til tråden, så kigger vi nærmere på det.

    Mht. slettede tråde, der stadig dukker op i listerne, så har vi forsøgt at løse det problem. Det samme med sletning af alt indhold på siden. Der kan stadig gå et øjeblik, inden sletningen registreres (5 min), men så skulle det gerne være væk. I må meget gerne holde øje de næste par dage, om det rent faktisk sker. og hvis ikke, så siger I bare til smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #170   28. jun 2012 Vi kan ikke se om de bliver slettede, men det må være eneste logiske slutning af at man bliver dirigeret ud på forsiden....


  • #171   28. jun 2012 Jeg kan jo ikke linke til tråden, når jeg ikke kan åbne den........Den hedder "lån til mc".

  • #172   28. jun 2012 Højreklik, copy link location, paste den ind her.

    Men det ligner den er væk nu smiley


  • #173   28. jun 2012 De seneste ændringer og fejlrettelser har virkelig gjort meget for brugervenligheden, og overskueligheden.. Kanon godt smiley

    Fedt at det er blevet muligt at redigere indlæg nu, det er en super god implementering, som virkelig har været savnet smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #174   28. jun 2012 Muh...

    Edit: Fed detalje man kan redigere - men JEG FANDT EN FEJL MERE...

    Skriver man her i tekst boksen og vil poste indlægget uden at flytte musemarkøren ned på "Opret Indlæg" ved at trykke TABULATOR, som jeg ofte gør på den her bærbar, så ryger man til toppen af siden. Det er rimeligt irriterende. Før røg man ned på "Opret Indlæg"...


  • #175   29. jun 2012 @ M J - Hard to learn old dogs new tricks?? hehe

  • #176   29. jun 2012 M J > Hvad er det der gør at du synes det er svært at afsende en besked?

    Tryk på beskeder oppe i højre hjørne > Vælg "Gå til beskedcenter" > Send ny besked > Vælg modtager > Skriv besked > Tryk på send.

    Alternativt (hvis det er til en bruger der ikke er på din venneliste)

    Klik på brugerens profilnavn eller billede > Tryk på "Send besked" i øverste linje i profilen > Skriv besked > Tryk send besked.

    Det kan da dårligt blive mere simpelt!? smiley



  • #177   29. jun 2012 Ikke spor anderledes end på den 'gamle' side. Eneste forskel er dropdown menuen....

  • Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

    Emner: 17 Svar: 454
    #178   29. jun 2012 Det er godt nok skræmmende så mange der tuder over den nye hjemmeside og truer med at skride.

    Den gamle hjemmeside var på alle måder en lorteside og det ville være svært at lave en ny der ikke var meget bedre på alle områder.
    Det er efter min mening lykkedes helt fint.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #179   29. jun 2012 Hvis MJ virkelig mente det, ville vi slet ikke se hans besked, for så havde han bare slettet sin profil.... smiley

  • #180   29. jun 2012 Synes det er rigtig godt i har lavet forumet om så det ikke er folks profilbilleder vises på forumforsiden sammen med emnet, men det forum det hører til.

    Fandt en fejl.

    Når man går ind i video-siden står "Seneste videoklip" øverst, og på forum-forsiden står "Mest viste fotoalbum" øverst.
    Burde det ikke være ens?


  • #181   29. jun 2012 Har jeg forstået det her rigtigt: Når man skriver et indlæg/svar på en tråd, så går der 5 min inden det kommer op?
    Hvorfor det? Lidt træls hvis man sidder og ping-ponger.


  • #182   29. jun 2012 OK, det var så ikke tilfældet!

  • #183   29. jun 2012 @ Allan(Kolding) R:

    du kan vist bare pingponge løs - men når du har skudt et svar afsted, og finder en stavefejl, så kan du lige nå at rette den, inden bordet fanger. Du har 6 min til at rette noget - inden indlægget bliver "låst"...


  • #184   1. jul 2012 OK, så nu kan man ikke gå ind og slette et indlæg man har fortrudt.........?

  • #185   1. jul 2012 Jo, det kan man sagtens. Du kan bare ikke redigere i det i mere end 5 minutter. (hvis det er første indlæg i en tråd man selv starter, har du 15 min. At rette i.)

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #186   2. jul 2012 Der er en meget mystisk formateringsfejl i den her tråd:

    http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/183230-mc_solgthva_med_nummerplade#1822201#bund


  • #187   2. jul 2012 Jeg går ud fra at det er en fejl at de 10 mest populære søgninger som man finder på forsiden er de samme 10, uanset hvornår man kommer online.

  • #188   2. jul 2012 Sajmon: Jeg kan ikke helt se,a t der skulle være problemer med indlægget - kan du beskrive nærmere? smiley

    Flex: Der opdateres på søgeordene en gang i døgnet - så derfor vil det være de samme søgeord, der vises i hvert tilfælde i denne periode. herudover, kan det være, at det er de samme søgeord, der fortsat søges mest på, og derfor bliver på listen i et stykke tid.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #189   2. jul 2012 Der er slettet et langt indlæg hvor der var lidt formateringer med kursiv og fed skrift - så resten af tråden havde de samme formateringer...

  • #190   2. jul 2012 Sajmon: Ah, så forstår jeg bedre. Det sker, når vedkommende glemmer at afslutte koden med < /b > for kursiv, så kommer al tekst i kursiv.

    Vi har problemet på listen smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #191   2. jul 2012 Lige netop.... smiley

    Fik du fat i det med tabulatoren også?


  • #192   2. jul 2012 Savner lidt at man kan se hvem der har trykket "Enig"

  • #193   3. jul 2012 Sajmon: At tabulatorknappen ikke går til "Opret indlæg"?

    Claus: Det har vi med på vores liste smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #194   3. jul 2012 Netop.

  • #195   3. jul 2012 Hvis man bruger HTML tags i sit nickname (fx. <br> ), og trykker på opdater, ryger man til forsiden, med en fejlmeddelelse.
    Man kan diskutere om det er en fejl, men den burde vel strengt taget bare lade være med at konvertere det HTML man skriver, og i stedet vise det som man skriver det, hvis ikke det er tanken at man må bruge HTML i sit nickname smiley


  • #196   3. jul 2012 Før kunne man trykke 2 gange på TABULATOR og ENTER for at uploade sit indlæg, det kan man ikke mere, man ryger til toppen igen. (en genvej er blevet til en omvej)





  • #197   3. jul 2012 Og så er det ønskeligt at når der står til TOPPEN, at man så ryger helt til tops og ikke næsten og så skal scrolle det sidste stykke.

  • #198   3. jul 2012 Er det kun mig der ikke kan se hvornår brugeren er oprettet hvis hans navn er for langt?

    (link fjernet)


  • #199   3. jul 2012 Jesper> Det er svært at svare på når du har sløret billedet så vi ikke kan se hvem det er smiley

    Kan du ikke smide en link til en konkret bruger du oplever det ved?


  • #200   3. jul 2012 Det er alle brugere hvor deres navn er længere end 6-7 bogstaver...

    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/42913-suzuki_gsxr1100


  • #201   3. jul 2012 Hvad med et TIL BUNDEN eller SIDSTE INDLÆG når man kommer ind i en lang tråd?

  • #202   3. jul 2012 Jesper J> Jeg har ikke problemet, hverken i Firefox eller Internet Explorer?
    Hvilken browser bruger du, og har du nogle addons som NoScript ell. lign. ?


  • #203   3. jul 2012 Allan> Der er allerede et "til sidste indlæg" link, forneden i første indlæg i en tråd.
    Du kan også trykke på "Besvar indlæg" lige over forste indlæg i en tråd, så hopper den også til bunden af tråden. smiley


  • #204   3. jul 2012 Google Chrome skulle være ok siges det.

  • #205   3. jul 2012 Kanon arbejde drenge jeg syntes det virker helt perfekt. Det fedt med et frisk pust på galleriet..


  • #206   3. jul 2012 Bruger nyeste version af IE. Og mig bekendt ingen add on's.

  • #207   3. jul 2012 Jesper> Jeg har testet med nyeste version af IE også, og det virker helt fint hos mig. Se billede her: http://img803.imageshack.us/img803/2503/brugeropret.jpg

    Jeg vil anbefale at du skriver til suppport@bazoom.dk så er jeg sikker på de kan hjælpe dig. smiley


  • #208   3. jul 2012 Tak smiley


  • #209   4. jul 2012 hehe

  • #210   4. jul 2012 En ting jeg har lagt mærke til. Når jeg bruger "tilbage" knappen i min browser så kommer jeg tilbage til sidens top og ikke der på siden jeg var scrollet ned til. Andre der har oplevet dette?

  • #211   4. jul 2012 Sajmon,

    Hvis du hentyder til at nogen gange når du åbner en ny post eller et nyt faneblad så ser du kun forskellige akronomer og tal? jeg ved om jeg bruger min telefon når jeg tager toget nogen dage, så kommer det kun mærklige tal, nummer osv. Kan dog hjælpes med at trykke F5 for opdatere, men nogen få gange skal man opdatere mange gange førrens siden funker korrekt, eller lukke sin browser og starte om på ny.

    Og Rikke, helt enig med mange andre her, i burde kigge meget nærmere på at lave en knap som siger "Gå til sidste postering", specielt når nogen topics pliver meget lange. Ellers synes jeg man vænjer sig til siden mer og mer, rom blev jo hellre ikke bygget på en dag smiley Men skal jo bare huske at lave sit topic hvis man får fejl på diverse sager så admin/grafiker kan rette dem for os.

    Men lige en ting mer. Nu har ni givet os muligheden for at rette i et topic (tidsbegrenset hvad 5-6 min?), men disse minuter går da meget stærkt, hvorfor kan man ikke lave en fast edit knap? Selv er jeg ikke altid den bedste til at stave dansk af forskellige orsager som jeg ikke vil tale om i dette tildfælde, men nogen gange finder jeg min fejl timer efter lavet topicet, eller nogen gange dage, så er det sku træls at ikke kunne rette fejlen, vil jo gerne prøve at stave så ords korrekt jeg kan, så at alle kan læse og førstå smiley


  • #212   4. jul 2012 jeg har nu downloadet google chrome, den skulle virke bedre.

  • #213   4. jul 2012 Hans D> Idéen med en tidslås på edit funktionen er at man så ikke kan misbruge funktionen.
    Jeg har været moderator på andre fora, hvor der netop ikke var tidslås på edit funktionen, og du drømmer ikke om hvad det kan give af diskussioner, når én siger du skrev dit, og en anden siger nej jeg skrev dat.
    Der er desværre rigtig mange der ikke vil stå ved det de skriver, når først de ser hvad det kan afføde af reaktioner, og med en tidsbegrænset edit funktion, tillader man muligheden for at rette stavefejl, men minimere samtidig sandsynligheden for misbrug.

    Bemærk i øvrigt at hvis du er trådstarter, så har du 15 minutter til at rette dit første indlæg, og ikke kun 5. Så der er der da lidt mere tid til at rette smiley

    Jeg håber det giver mening smiley

    Hvad angår stavefejl, så kan jeg anbefale at bruge Firefox (hvis ikke du allerede gør det). Her kan du få en stavekontrol/ordbog som plugin, der viser dine taste/stavefejl, imens du skriver. På den måde kan du nå at rette dem, allerede inden du poster indlægget.



  • #214   4. jul 2012 SirCajun> Jeg oplever ikke det problem du beskriver der. Der hopper tilbage til samme sted som sidst jeg vart på forrige side.

  • #215   4. jul 2012 Niklas> Ja både og, for det forudsætter at man ikke kan editere i citatet, hvilket man som oftest kan. Og det forudsætter også at man citerer alle indlæg, hvilket sjældent er tilfældet, da en tråd så bliver omend meget lang meget hurtigt.

  • #216   5. jul 2012 Ja drop det citat pis, det har de andre steder og det er utroligt trættende når flere i samme tråd citerer det samme igen og igen.

  • #217   5. jul 2012 Jeg er stor tilhænger af citat funktion, jeg mener bare ikke at det ene behøver udelukke det andet.
    Jeg ser rigtig meget frem til at det bliver implementeret herinde også smiley


  • #218   5. jul 2012 @Buggi,

    Tak for input, det førstår jeg godt at man skal komme misbrug af edit knappen i forkant, men staigt dejligt uden, men alle er vi jo så forskellige. Men tak for svaret!

    Nej jeg bruger IE, har aldrig prøvet Firefox, måske man skulle det, tak for oplysningen smiley


  • #219   5. jul 2012 Buggi: At man ikke kan skrive html i profiltekst og brugernavn, er ikke en fejl - men et valg smiley Men vi kunne evt. overveje, at gøre opmærksom på, at det ikke kan anvendes disse steder.

    Allan: Grunden til, at man ikke kommer til toppen af siden, er at knappen går til toppen af indlægget. Men vi tager dit forslag med videre smiley

    René J: Tak for dine forslag - dem tager vi med videre smiley Vi har faktisk haft en tilbudsavis tidligere - men det var desværre ikke den største succes.

    Hans D: Vi har forslaget om at gå til sidste postering på vores liste. Buggi har fint forklaret, hvorfor der er en tidslås på retning af indlæg - det er netop for at undgå misbrug.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #220   5. jul 2012 Hvorfor kan man kun slette ET indlæg i døgnet?
    Lidt træls hvis en har en annonce og man er kommet til at "snakke" for meget indover der, så er det rart lige at kunne slette igen, så hans annonce ikke ligner en tråd i stedet.


  • #221   5. jul 2012 Allan> Ham der har oprettet annoncen kan slette alle indlæg under den, så hvis ikke han ønsker at annoncen skal ligne en forum tråd, står det ham frit for at slette alle de uønskede indlæg.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #222   5. jul 2012 Kommentarer til mc og i annoncer kan du slette så meget du vil...

  • #223   5. jul 2012 Ved jeg, men i tråde som den her kan jeg kun slette EN gang i døgnet, hvorfor? Pga sikkerhed, hvilken sikkerhed?

  • #224   5. jul 2012 For at undgå misbrug. Der er ikke noget der kan spolere en debat, som når der slettes indlæg på må og få. Ved at man ikke kan slette i ét væk, tvinger man folk til at stå ved det de skriver, og på den måde sikre en mere sober debat.

  • #225   5. jul 2012 Carina> Der bliver kun slettet indlæg der strider imod brugerbetingelserne smiley

    Men denne tråd er ikke det rette sted at diskutere hjælpeadministratorer, så hvis du har noget vi skal tale om, er du velkommen til at sende en PB, eller du kan bruge kontakt formularen nederst på siden.


  • #226   5. jul 2012 OK, forstår jeg godt, men i andres købs og salgs annoncer synes jeg i skulle tillade det, så man kan rydde lidt op hvis man selv synes man har "rodet" lidt for meget, det er jo ikke altid sælger selv vil gå ind og slette irelevante indlæg, selvom han kan.

  • #227   5. jul 2012 måske er der allerede svaret på det ,men bliver det muligt at indsætte billeder i trådene ??? det burde stå nr 1 på to do listen

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #228   5. jul 2012 Allan(Kolding) R - Øh... Det kan man så også selv gøre som det er nu?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #229   5. jul 2012 Carina S - Din profil er oprettet den 23. april og du har ingen tidligere forum indlæg eller tråde.
    Måske du skulle bekende din sande kulør i stedet for at spamme den her tråd med irrelevant sludder?

    Uanset hvad, hører det hjemme i "kontakt" formularen i bunden af siden, eller i en PB til den person du har et udestående med.


  • #230   5. jul 2012 Men man kan stadig kun slette et indlæg i døgnet i andres annoncer!

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #231   5. jul 2012 Nej - man kan slette så mange man vil.

  • #232   5. jul 2012 Kunne man ikke den anden dag, men måske man kan nu, OK.

  • #233   6. jul 2012 Man kan ikke længere bruge HTML tags i privat beskeder.
    Det kunne man godt med det gamle design.

    Det var super brugbart, da det er langt nemmere at tydeliggøre/fremhæve tekst elementer, hvis man fx kan bruge <b>fed</b> skrift smiley


  • #234   7. jul 2012 Kunne man smide en WYSIWYG editor på?

  • #235   7. jul 2012 Gider ikke følge med i dette emne mere.

  • #237   7. jul 2012 Der er vel ingen der forhindrer jer i at gå ind under jeres konto og afmelde abonnementet på tråden så? smiley

  • #238   7. jul 2012 Kunne man ikke overveje at vende "husk mig" boksen, så den standard var tom, og man derefter kunne sætte fluebenet selv. Det kan i sagtens huske i en cookie. De fleste Windows computere er sat helt håbløst op sikkerhedsmæssigt. Gå ind i IE history, og se hvad den forrige bruger har kigget på, eller kig i "recent documents". Derefter åbner man linket, og fordi "Husk Mig" automatisk sættes, logger man bare på. Ikke smart.
    Det er ikke logisk at når man ikke mere vil følge et emne, skal manl slette et abonnement i sine indstillinger, når der nederst i emnet står "Følg dette emne". Nomenklaturen skal være i orden - tingene skal kaldes det samme begge steder


  • #239   7. jul 2012 Når man går ind i sin INBOX vælger side 4 og vil slette et indlæg, så ryger man hele tiden tilbage til side 1 i sine beskeder efter sletningen, og skal så igen nederst på siden og vælge side 4 igen, pisse irriterende.

  • #240   9. jul 2012 michael l:
    Det er planlagt, at vi skal have den funktion. Hvordan tænker du det er smartest at sætte billeder ind i tråden? Et link eller upload direkte når man lavet et forumindlæg/emne?

    Buggi -:
    Det er stadig muligt med fx. fed eller kursiv-skrift.

    Lars N (Vinderup):
    Det lurer vi også på smiley - men vi arbejder lige nu hårdt på alle jeres andre gode ideer.

    Kim (Randers) . og andre:
    Hvis I ikke vil følge et emne længere, så går I bare ind på “min konto” -> “Abonnementer” -> “Forumemner” og melder det fra

    Allan(Kolding) R:
    Det er en fejl, vi kigger på det - tak for tippet smiley

    Peter K:
    Hej Peter, hvis man bruger “husk mig” skal man altid logge ud igen, hvis man ikke vil have andre brugere skal kunne logge ind på en konto. Det er uanset om fluebenet er sat automatisk eller manuelt af brugeren selv. Det er jo netop en “husk mig”-funktion

    Vi har valgt at sætte fluebenet på automatisk, da langt de fleste brugere i forvejen brugte funktionen. Altså vi har gjort det lettere for rigtig mange, og en lille smule mere besværligt for færre.

    Ang. navngivningen med Følg emne og “abonnement” så er det en meget god pointe. Vi valgte dog at beholde ordet “abonnement” for at skabe mindre forvirring for gamle brugere der havde brugt den gamle “min konto” i mange år.



    Bemærk at der i ferien kan være lidt lang svartid på jeres spørgsmål. Jeres trofaste Rikke holder lidt ferie, så resten af holdet prøver at besvare spørgsmål så godt vi kan, mens hun er væk smiley

    Mvh. Simon/MotorcykelGalleri


  • #241   9. jul 2012 Hej Simon

    Nej, man kan ikke bruge fx. fed skrift i PB´er.
    Jeg kan ikke i hvertfald smiley

    Jeg får denne fejl:
    http://img593.imageshack.us/img593/5682/capture2iz.jpg

    Når jeg bruger tags som dem her:
    http://img845.imageshack.us/img845/2161/capture1ou.jpg


  • #242   9. jul 2012 Super godt gået

  • #243   9. jul 2012 Jeg tillader mig lige at stemme i kor omkring indsættelse af billeder i trådene...

    Hvis MCG var lidt smarte her tillod i image tags fra fx Photobucket og Flickr eller lignende, således man kunne uploade derfra.
    Det ville gøre at jeres server kapacitet hvad angår billeder måske ikke blev ved med at vokse, og udgifterne derfor kunne holdes lidt nede...?
    En upload funktion sammen med dette var også ganske fin - så kunne man da selv vælge.


  • #244   9. jul 2012 Eller en host med unlimited plads? smiley Det ville da løse problemet. Tænkte på om man kunne sætte et max antal posts pr side, istedet for at man skal scrolle 400 meter ned ad siden?

  • #245   9. jul 2012 Det ville også være rart om man kunne gå til NÆSTE når man havde læst en besked i sin INBOX, hvis man sletter den besked man er i er der ingen problemer, men det er der hvis ikke man sletter, så skal man hele møllen igennem igen.

  • #246   10. jul 2012 Når man er inde på en MC salgs annonce, så kan man ikke se årgangen, som man kan i oversigten. Det betyder bl.a. at hvis man tilgår en annonce direkte fra forsiden eller et andet sted, så kan man ikke se årgangen på MC´en og er derfor nød til at finde den pågældende MC i et søgeresultat/markeds-oversigt for at få oplysningen om årgangen frem. Det er ikke særlig smart, så jeg formoder der er tale om en fejl her smiley

    Eks. http://desmond.imageshack.us/Himg594/scaled.php?server=594&filename=capture1vr.jpg&res=landing

    http://desmond.imageshack.us/Himg837/scaled.php?server=837&filename=capture2an.jpg&res=landing



  • #247   10. jul 2012 Jeg gider ikke bruge MCG efter den er lavet om, jeg troede bare jeg skulle vende mig til den,men nej Jeg vil sige tak for en god tid
    mvh Troels


  • #248   10. jul 2012 tillykke og god bedring,hvis nu du skulle gå hen at blive syg!!!!
    jeg bruger mcg, lige så meget som jeg altid har gjort, men jeg synes bestemt ikke det er blevet bedre end det gamle, men nu har jeg ligesom vendet mig til det nye..........


  • Hans M
    Hans M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #249   10. jul 2012 hej ... nu er jeg en af de brugere der efterhånden har været her i nogle år.... nu efter siden er blevet ændret kan jeg så ikke logge ind på siden mere med mit gamle log in, da den mail adresse jeg oprettede mig med herinde for flere år siden ikke eksisterer mere:-/ hvad gør man så lige... ville være træt af at miste alle de billeder som jeg havde herinde af mine mc er og fra fede træf osv.... nogen der ved hvad man gør.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #250   10. jul 2012 Ja man skriver en mail til support@bazoom.dk og forklarer problemet.

    Men det er en god ide at benytte en email adresse man rent faktisk har i brug...


  • #251   11. jul 2012 Når du klikker på en markedsannonce for MC via forsiden, så viser den ikke årgangen, der skal man ind på sælgers profil og se på hans annonce for at se årgang på cyklen. Burde årgang ikke stå i selve annoncen også ?

  • #252   12. jul 2012 #282 Christian D:
    God ide - vi tager den med når vi arbejder med fotos i trådene.

    Hans M:
    Kan du ikke sende et link til din gamle brugerprofil enten her i tråden eller på http://www.bilgalleri.dk/faq så hjælper vi dig! Du skal absolut ikke miste din billeder smiley

    C-4 .:
    Vil du ikke sende os et eksempel på en annonce, så kigger vi på det!

    Buggi - (og andre):
    Det er en fejl, tak for tippet!


  • #253   12. jul 2012 Enig med #282 Christian D,

    Skulle være kanon hvis man overvejede dette, som admin også selv siger, de kigger på den. personligen bruger jeg Photobucket rigtigt meget da jeg finder den som en af de bedre når det kommer til at upload billder og hoste link på exempelvis et forum. Så super ide #282 Christian D kom med der smiley


  • #254   20. jul 2012 Har nu givet siden noget tid, og den er stadig uoverskuelig. Derudover kører siden dårligere end den gamle, når jeg bruger min mobil.


  • #255   20. jul 2012 Generelt er jeg glad for de nye looks, men ved også ting tager tid. Det jeg vil være enig med Fredrik S om er, at når jeg bruger min mobil og surfer er det svært at åbne vinduer, men skal jo ikke udelukket det kan være min mobil som skaber problem nogen gange også. men 90% tilfreds smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #256   20. jul 2012 I starten kørte det fint på min smartphone - nu kører det super ringe.

    Lige indtil man blokerer reklamerne...


  • #257   1. aug 2012 Er det ikke en fejl at man ikke kan "synes godt om" første indlæg i en tråd?
    Man kan kun "synes godt om" svarene...


  • #258   1. aug 2012 Buggi: Det er ikke en fejl - men vi har det på listen over forslag smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #259   1. aug 2012 Bazoom knappen over ens profil skulle flyttes, og søge funktionen i galleri slulle laves som det gamle og farven skal blive mørkere, og man skal ikke kunne klikke på billeder i gallerierne så man kommer på en anden side, istedet skullr man bare komme til næste billede! Og man skal kunne uploade billeder i forum emner.. Ellers er jeg rigtig god tilfreds!!


  • #260   1. aug 2012 Forslag til markedet.

    Kan vi ikke få en "udvidet søgning" i markedet ?
    Så man kan søge noget mere specifikt,


  • #261   1. aug 2012 Sajmon hvordan gør man det på smartphone?

  • #262   1. aug 2012 Forsiden er sgu da lavet helt om nu igen!!!!!!!!!!!!!!
    Det ser rigtig godt ud!
    Men er det ikke fordi det ligner det gamle?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #263   1. aug 2012 Når man fryser folk, rykkes teksten helt forkert rundt i alle deres indlæg.

  • #264   2. aug 2012 Sajmon: Kan du ikke sende et screenshot til os, så vi kan se, hvad du mener?

    Hells Rider: Vi har en mere detaljeret søgning i markedet på vores liste over forbedringer.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #265   2. aug 2012 Tak smiley

  • #266   9. aug 2012 Hvorfor har i gjort det muligt at logge ind med facebook? Når man gør dette bliver der bare oprettet en ny bruger.. Hvis dette skulle fungere, skulle denne facebook-bruger kunne smeltes sammen med ens eksisterende bruger?.. Eller er det bare mig der har overset noget

  • #267   9. aug 2012 Bliver ved med at modtage mails, selvom jeg har fravalgt dem

  • #268   9. aug 2012 Hvor er jeg træt af at ALT hvad man efter hånden lavet så skal Facebook med ind i det

    Den irriterende bjælke som kommer i toppen når man laver indlæg FÅ DEN FJERNET


  • #269   9. aug 2012 Har samme problem som frederik med mailsne

  • #270   9. aug 2012 hvad sker der med besked systemet ?? jeg kan ikke sende en besked,fordi knappen jeg skal trykke på er uden for skærm visningen, og jeg kan ikke flytte den på nogen måde ????

  • #271   9. aug 2012 Michael det er kun på mobilen ikke??

  • #272   10. aug 2012 nej,det er på min hjemme pc

  • #273   11. aug 2012 Kan du ik købe en lidt bredere skærm?
    Bare i den ene side....


  • #274   11. aug 2012 jo,det skal nok hjælpe,når teksten er i bunden af skærmen , he he

  • #275   11. aug 2012 Jeg kan ikke se mine sendte beskeder i udbakken selvom det er sat rigtig op.
    Ved ikke om i har hørt om problemet før, men ved der har været en tråd hvor flere ikke kunne


  • #276   11. aug 2012 Mine sendte blev heller aldrig gemt, selvom jeg valgte det, sådan er det bare!

  • #277   14. aug 2012 Michael L: Hvis du stadig har problemet, så send en mail til os på support@bazoom.dk med et screenshot, samt oplysninger om hvilken browser, du anvender, så kan vi kigge nærmere på det .)

    Thommas og Allan: Fejlen burde meget geren være rettet nu, så man igen kan gemme sendte beskeder.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #278   15. aug 2012 Intet nyt om bjælken der skulle forsvinde?

  • #279   15. aug 2012 Den er væk, hurraaaaaaaaaaaaa.....................

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #280   20. aug 2012 Den er der igen!

    Grrrrr...


  • #281   21. aug 2012 Bjælken er kun fjernet i forum, når man svarer på et indlæg, og er altså stadig at finde andre steder på siden smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri


  • #282   21. aug 2012 Kan i ikke få styr på de der emails?

  • #283   21. aug 2012 Frederiks S: Hvilke problemer har du med e-mails?

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #284   21. aug 2012 Kan ikke fravælge dem. Eller kan jeg godt, men den sender dem alligevel.

  • #285   21. aug 2012 Uanset hvor mange gange man prøver at fortælle at man IKKE ønsker at følge et emne... så får man stadig besked fra dem .... Men det er åbenbart et problem der tager mange måneder at fikse smiley

  • #286   21. aug 2012 Ja, det burde ikke være nødvendigt, at skulle fravælge at følge et emne....
    Hvis jeg vil følge et emne så skal jeg nok finde ud af at sætte et flueben i kassen...
    Lige som det var på den gamle side.....


  • #287   21. aug 2012 Frederik S: Har du kigget under "Min konto" - "Notifikationer" for nylig? Vi har tilføjet nye muligheder for at melde mails fra.

    Førhen kunne man ikke fravælge mails om emner, man abonnerer på - men det skulle være muligt nu.

    Hvis du herefter modtager mails om anonnementer, der er meldt fra, så skriv til os via kontakt, så kigger vi nærmere på det.

    Brian S: Når du skriver besked - mener du så her på siden eller i mails? Hvis det er mails, så prøv det samme som beskrevet overfor.

    Hvis det drejer sig om notifikationer i beskedboksen, har du så husket at slette abonnementet via "Min konto" - "Abonnementer"? Hvis ja, så vil vi gerne vide præcis, hvilket emne, det drejer sig om, så vi kan kigge nærmere på det.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #288   21. aug 2012 Følg dette emne / følg ikke længere

    Som lægger i toppen af hver tråd burde virke.

    Bla denne tråd.

    man kliikker, følg ikke længere og derefter acceptere ( er du helt sikker på at du ikke længere vil følge denne tråd.....) ja hvorfor mon jeg har trykket ??

    Og nej det virker ikke.

    Kan sgu da ikke passe at man skal ind på sin konto og fin læse alt det med småt. det er lettere at afbestille månedens bog hos Aller !!


  • #289   21. aug 2012 Der kan man se, havde kun set den øverste af rækkerne, ser kun hvad man vil se åbenbart smiley
    Tak for hjælpen


  • #290   22. aug 2012 Brian S: Du skal ikke klikke på "Ok", så kommer du blot tilbage til emnet. Du skal i stedet klikke på det blå link "Slet abonnement", så får du besked om, at du ikke følger emnet længere.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #291   22. aug 2012 @Rikke.

    Det er jo det jeg brokker mig over. For sådan burde det være... MEN DET VIRKER IKKE !!

    Jeg bliver ved med at abbonere på emnet....

    Mvh Brian:-)


  • #292   22. aug 2012 Brian S: Husker du efterfølgende at fjerne fluebenet under indlægsboksen, hvis du skriver i emnet igen?

    Hvis ja, må vi såprøve at logge ind på din bruger herfra, og se, hvad der sker?

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #293   22. aug 2012 ja da smiley

  • #294   22. aug 2012 Brian S: Der var ingen problemer med at afmelde abonnementet herfra - hvilken browser bruger du? Jeg skriver lige en privatbesked til dig også, da du ikke abonnerer på emnet længere smiley

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #295   17. sep 2012 Øhm.

    Jeg får en fejl når jeg poster noget i andres emner eller i annoncer - der kommer sådan en gul bar oppe i toppen et kort stykke tid, som jeg ikke skal bruge til NOGET som helst...

    En anden ting: Jeg kan ikke forlænge mine annoncer. Klikker jeg på "forlæng alle", opdaterer den siden, men mine annoncer har stadig samme udløbstid.

    Det ville være rart at fluebenet i "del på facebook" var VÆK fra standard. Det er mig en gåde hvorfor man skal følge i FB's fodspor med at trække ting ned over hovedet på folk uden de aktivt har valgt det.


  • #296   17. sep 2012 Den gule bjælke irriterer mig, hvorfor skal den være der hele tiden????????

  • #297   18. sep 2012 Sajmon: Har du fået en mail om, at dine annoncer er ved at udløbe? Det er nemlig sådan, at man kun kan forlænge annoncerne indenfor de sidste 5 dage inden udløbstid nu.

    Den gule bjælke vil blive fjernet alle steder, hvor man svarer/kommenterer på noget. Dvs. hvis man kommenterer et videoklip, en motorcykel osv. Den vil dog stadig fremkomme, når man opretter nyt indhold.

    Vi tager dit input om "Del på facebook" med videre.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #298   18. sep 2012 Du mener, når man opretter at nyt emne? Man opretter jo nyt indhold hele tiden, ellers var der jo ingen grund til at kommentere, hvis det allerede var kommenteret.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #299   25. sep 2012 Fejl:

    Når der er nye hændelser og man klikker på "beskeder", ryger den hvide firkant som så popper frem, ind under "marked" og "forum" kasserne.

    Dvs man kan ikke klikke på den. Fejlen ses i Internet Explorer 9 med Java og Flash fuldt opdateret - men fejlen ses ikke i Firefox.

    Fejlen ses ikke på Bilgalleri.


  • #300   26. sep 2012 Mht nye hændelser, beskeder osv. Forsøger i bevidst at gøre det besværligt for os med touchscreen apparater?
    Det var svært at ramme dem før, men nu er det nærmest helt umuligt uden at zoome hele skærmen fuld. Det er en ommer smiley


  • #302   26. sep 2012 Nå,jeg troede bare det var mig som havde store fingre .......

  • #303   27. sep 2012 Nikolai F: Nej, det gør vi bestemt ikke smiley Det er sådan, at rigtig mange brugere har meldt ind, at de savnede den gamle opdeling af notifikationer - og derfor har vi lavet denne. Vi er selvfølgelig kede af, at det så bliver et problem for smartphone-brugere, men som tidligere nævnt, så arbejder vi på en app og generel mobiloptimering, så det vil blive bedre med tiden.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #304   27. sep 2012 Jeg vil foreslå at i dele de tre knapper ud på den plads der er over søgefunktionen. Det vil gøre det lettere at ramme knapperne på touch-devices og det vil se pænere ud end det gør nu smiley

  • #305   27. sep 2012 Jeg synes også det er en god ide at splitte dem op. En app er kun en løsning til smartphones og som regel ikke til tablets, hvor man bruger en browser. Hvis man nu lavede adgangen til egen konto som en knap og fordelte pladsen mellem de 4 så var der måske en mulighed, og så lave et felt omkring ikonet, så den ikke kun reagerer på ikonet, men f.eks en firkant omkring.

  • #306   27. sep 2012 Medmindre i laver en der også er kompatibel med iPad???

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #307   30. sep 2012 Der er en del fejl nu.

    Den første er at beskedcentret går ned bag kasserne.


    profilbillede
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #308   30. sep 2012 Den næste er at min venneliste er væk.

    Klikker jeg på "Vis alle" kommer jeg bare til toppen af siden uden der sker andet.

    Jeg bruger Internet Explorer 9 - Java og Flash opdaterede.



    profilbillede
  • #309   3. okt 2012 Sajmon: Det ser ud til, at du bruger kompabilitetsvisning. Klik på knappen, der ligner et overrevet stykke papir i adresselinjen i browseren, så burde vennelisten komme frem igen. Og burde også afhjælpe problemet med beskederne.

    Max: Vi uploadede rettelser for dette problem i går - har du stadig problemet?

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


  • #310   3. okt 2012 Få nu flyttet enten hændelses knapperne eller gnavergalleri. Det er et STORT problem når man bruger tablet/mobil....

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.859
    #311   3. okt 2012 Problem løst. smiley

  • #313   4. okt 2012 Kleen: Vi arbejder både på mobiloptimering af sitet samt en app, så der vi lkomme en løsning på dit problem.

    Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley


Kommentér på:
Velkommen til det nye MotorcykelGalleri!

Annonce